Kick-off #PartnersForSustainability 2021

Začátek: 10:30             Konec: 12:30
Místo: Kopule ČNOPK, 7. patro, Václavské náměstí 40, Praha 1
Platforma: Hybridní evet (prezenčně + MS Teams)
Jazyk: Čeština

Program:
NEVEŘEJNÁ ČÁST (Kick-off)

                10:30 – 10:45: Představení programu #PartnersForSustainability na rok 2021/22
                10:45 – 11:15: Představení nových a stávajících partnerů platformy
                (Prosíme nové partnery, aby krátce představili svoje cíle/aktivity na poli udržitelnosti v časovém rámci 5 – 8 minut. Potom se krátce představí stávající partneři)
                11:15 – 11:30: Dohoda na tématickém těžišti platformy pro tento rok (v.i.)
                11:30 – 11:40: Coffee Break

VEŘEJNÁ ČÁST (přednáška/webinář)
                11:40 – 12:30: Webinář: Sustainable Brand Safety, ve spolupráci s organizací Nelež (přednáška o Brand Safety pro #PartnersForSustainability proběhne naživo v kopuli ČNOPK, bude však přístupná i jako webinář pro ostatní členy komory)

NEVEŘEJNÁ ČÁST

                12:30: občerstvení a networking

Sustainable Brand Safety - webinář pořádaný platformou #PartnersForSustainability

Dezinformace šířené tzv. alternativními zpravodajskými portály se v současné době staly v České republice velkým problémem. Mnoho společností a značek inzeruje své produkty a služby na toxických webových stránkách, aniž by si toho byly vědomy - prostřednictvím automatizovaných nákupů reklamy a online aukcí (tzv. Programmatic Advertising). To představuje obrovské riziko jak pro image podniku, tak pro sociální stabilitu jako celek.

Cílem webináře je vzdělávat a zvyšovat povědomí manažerů o udržitelné bezpečnosti značky - aby se pro majitele firem, generální ředitele, manažery značek, média a PR agentury stalo etickým standardem vyhýbat se umisťování firemní reklamy na dezinformační weby. To má zásadní význam nejen pro image a podnikání samotných společností, ale přispívá to také k udržitelné firemní kultuře a kultivaci reklamního průmyslu.

Alena Zikmundová (Fair Advertising), prezentace s reálnými ukázkami nevhodného umístění reklamy na dezinformačním webu. Konfrontace sdělení reklamy a sdělení článku.

Jonáš Syrovátka (PSSI), prezentace na téma, jak funguje dezinformační narativ v online prostoru a monetizace dezinformačních webů.

Roman Číhalík (NELEŽ), prezentace na téma, proč se reklamní tvůrci rozhodli bojovat proti reklamě na dezinformačních webech.

+ host: Richard Stonavský (Vodafone), ředitel pro regulaci a vnější vztahy

Jazyk: čeština

Platforma: MS Teams

Datum a čas: 25.6. 11:40 – 12:30

Cena: zdarma pro členy ČNOPK